Kolbuszowa 2.0 – konferencja SEO. Marketing treści – [content marketing]

Opublikowane przez Roman Rz, 6.11.2018 r. o godz. 14:00

Kolbuszowa 2.0 – konferencja SEO. Marketing treści – [content marketing]

W piątek 26 października 2018 r. odbyła się 3 edycja Kolbuszowa 2.0. Była to konferencja marketingu internetowego. Była to cenna wiedza, którą dzielili się prawdziwy znawcy tematu. Wśród zainteresowanych tematami konferencji, znaleźli się nie tylko właściciele sklepów internetowych i osoby na co dzień mające do czynienia z zagadnieniem SEO, ale również osoby szukające nowych rozwiązań dla swoich firm, chcące zrozumieć co w dla wyszukiwarek internetowych jest ważne.

 

Specjalistka social media – Magdalena Ziobroń przedstawiła możliwości reklamowe facebooka i to, jak mądrze z niego korzystać jeżeli chodzi o promocję naszej firmy. Przy odpowiednio zaplanowanych działaniach i wyborze grup docelowych wcale nie trzeba wydawać kroci na kampanię facebookową.

 

Kolejnym prelegentem był Adrian Pakulski, który jest nie tylko właścicielem agencji SEO, ale też współwłaścicielem trzech sklepów z częściami samochodowymi. Dzieląc się swoim doświadczeniem, Adrian podkreślił, że do zakładania sklepu internetowego nie warto podchodzić raptownie. Dobra architektura sklepu, która w przyszłości zaprocentuje jeżeli chodzi o pozycjonowanie, wymaga czasu.

 

Grzegorz Miłkowski przedstawił moc, jaka drzemie w  content marketingu, czyli marketingu treści. Damian Sałkowski opowiadał o sztucznej inteligencji i jej wielkiego znaczenia. Przedstawił w jakim kierunku idzie branża SEO. Według niego, w tej błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie, dobry SEO-wiec już wkrótce w repertuarze swoich umiejętności powinien posiadać też wiedzę z zakresu programowania, aby rozumieć algorytmy którymi rządzą się wyszukiwarki i umieć je wykorzystywać.

 

Czy automatyzacja i sztuczna inteligencja stanowią przyszłość marketingu? Tego tematu podjął się Robert Chmielowiec z Fabryki e-biznesu. Przedstawił dlaczego warto stosować marketing automation i jak to może wpłynąć na biznes.

 

W kolejnych wystąpieniach mowa była o mocy mailingu, o tym jakich kolorów używać w e-commerce, aby wzbudzić zaufanie, zwrócić uwagę lub wzmocnić przekaz. Było też o analityce internetowej,  i o tym, żeby mieć na oku konkurencję.

 

Konferencja Kolbuszowa 2.0 przyciągnęła niemal 140 osób, z rozmaitych rejonów Polski.  Dzięki takim wydarzeniom Kolbuszowa staje się stolicą marketingu internetowego na Podkarpaciu. Może wręcz zagrozić konferencjom i kongresom organizowanym w stolicy regionu – w Rzeszowie.

Dodaj komentarz