Towarzystwo Biznesowe Rzeszowskie

Opublikowane przez Redaktor, 16.05.2013 r. o godz. 10:58

Towarzystwo Biznesowe Rzeszowskie

(fot.A. Wajda)

Towarzystwa Biznesowe to kluby networkingowe
skupiające przedsiębiorców, menedżerów i freelancerów wszelkich branż. Cotygodniowe spotkania pozwalają na zdobywanie kontaktów, wydawanie rekomendacji, szkolenia i promocję firm. Dbamy o zaufanie i dobór członków Towarzystw.

Networking to rzetelne służenie innym i profesjonalne proszenie ich o pomoc.

Każde spotkanie Towarzystwa ma tę samą, sztywną agendę, w skład której wchodzą następujące elementy:
Rozpoczęcie: 7:00 rano

1. I sesja networkingowa – kuluary
2. Lektura duchowa
3. Autoprezentacja firmy członkowskiej / szkolenie / wystapienie zaproszonego gościa
4. II sesja networkingowa: autoprezentacja każdej osoby obecnej na śniadaniu, szukanie kontraktów
5. Przejście do kuluarów – wymiana rekomendacji

źródło: http://towarzystwobiznesowe.pl/

15.05.2013 roku odbyło się pierwsze spotkanie biznesowe zorganizowane przez Towarzystwo Biznesowe Rzeszowskie. Są to spotkanie, na których można wymienić się wizytówkami, ale nie tylko. Wartość tych spotkań określić można, jako pozytywną formę nawiązywania nowych kontaktów firmowych, ale również sięgania po pomoc w dziedzinie rozwoju swojego biznesu i to dla firm, które stawiają pierwsze kroki w biznesie, jak też dla tych, którzy istnieją już na rynku od wielu lat.

Zapytaliśmy Pana Andrzeja Wajdę networkera Towarzystwa Biznesowego Rzeszowskiego o cel tych spotkań:

I co nam odpowiedział?

Spotkania służą poznaniu się w dobrym towarzystwie z właścicielami firm, przedsiębiorcami, przedstawicielami wolnych zawodów, menedżerami którzy chcą budować swój biznes, powiększać go oraz poszerzać informację o nim. Głównym celem jest zarabianie, ale też spotykanie się w gronie ludzi o podobnych wartościach, wartościach konserwatywnych. Aczkolwiek nie identyfikujemy się z żadną konkretną partią, stowarzyszeniem, etc.

Pozwolę sobie zauważyć, że takie spotkania wytwarzają pozytywną atmosferę w biznesie, czy nie jest tak?

Z pewnością. Opierając się na podobnych wartościach, potrafimy łatwiej rozumieć siebie. Łączy nas podobna treść w kontaktach międzyludzkich, dzięki czemu przechodzą na bliższą płaszczyznę. Przed otwarciem Towarzystwa Biznesowego Rzeszowskiego bywałem w Towarzystwach Warszawskim i Krakowskim. Gdzie przychodząc do nowopoznanych osób nie czułem się obco. Wiemy, po co przychodzimy i dlaczego przychodzimy, a istotne jest to, że spotykając się z fajnymi osobami każdy wie, że chce budować i rozszerzać swój biznes, natomiast nie robi tego w sposób nachalny.

Z Andrzejem Wajdą networkerem Towarzystwa Biznesowego Rzeszowskiego oraz właścicielem AW Concierge, firmy zajmującej się doradztwem marketingowo-sprzedażowym dla hoteli rozmawiał Roman Rzońca.

Dodaj komentarz