Przedłużenie terminu naboru do konkursu „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa”


Został wydłużony termin przyjmowania zgłoszeń do pierwszego etapu konkursu „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa”, który odbędzie się w województwie podkarpackim. Nowa data, do której można składać formularze, to 7 marca 2025 roku. Konkurs, zainicjowany przez Wojewodę Podkarpackiego, ma na celu promowanie oraz uhonorowanie najlepszych projektów realizowanych z Funduszu Sołeckiego. Uczestnicy mają szansę na atrakcyjne nagrody oraz nominację do drugiego etapu ogólnopolskiego.

Uczestnictwo w konkursie wiąże się z koniecznością złożenia w odpowiednim terminie formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej. Dokumenty należy przesłać na adres Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, z oznaczeniem celu na kopercie. Ważne jest również, aby zgłoszenia nadano za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innych operatorów pocztowych, zgodnie z określonymi zasadami odnoszącymi się do daty stempla pocztowego.

Konkurs jest adresowany do sołectw z terenu województwa podkarpackiego, które w latach 2010-2024 zrealizowały projekty dofinansowane z Funduszu Sołeckiego. W imieniu sołectwa zgłoszenia mogą dokonywać sołtys, członkowie rady sołeckiej lub wójt/burmistrz danej gminy. Przypominamy, że z jednego sołectwa można zgłosić jedynie jeden projekt, co ma na celu wyróżnienie najbardziej wartościowych inicjatyw.

Celem konkursu jest wzmocnienie działań społeczności wiejskich oraz promowanie projektów, które wpłyną na poprawę jakości życia na wsi. W ramach konkursu uczestnicy będą mieli okazję do wymiany doświadczeń i promowania dobrych praktyk. Pełen regulamin oraz dokumenty związane z konkursem dostępne są na stronie internetowej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Urząd Miasta Rzeszów


Oceń: Przedłużenie terminu naboru do konkursu „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa”

Średnia ocena:4.99 Liczba ocen:17


Zobacz Także