Reklama, a użytkownicy internetu

Opublikowane przez Roman Rz, 7.01.2019 r. o godz. 16:47

Reklama, a użytkownicy internetu

Remarketing inaczej mówiąc retargeting, to jedna z najpopularniejszych obecnie usług w e-marketingu. Dzięki tej usłudze możemy w sposób trafny dotrzeć do internautów z reklamą. Można oszacować, że tylko 2% wejść na stronę internetową generuje konwersję w postaci zamówienia produktu lub danej usługi. Pozostała część czyli aż 98% pozostawia decyzję skorzystania z oferty reklamowej i odkłada ją na później. Celem remarketingu jest dopilnowanie, aby potencjalni klienci nam nie uciekli i wrócili, by skorzystać z danej oferty.

 

Remarketing jest technologią, korzystającą z tzw. ciasteczek. Pozwala śledzić użytkownika. W celu uzyskania wyłącznie pozytywnego odbioru warto ustawić określony czas śledzenia danego użytkownika. Jest to sposób dość kontrowersyjny i niektórzy specjaliści krytykują tę metodę. Można, jednak stwierdzić, że to się opłaca.

 

Za pomocą remarketingu możesz wyświetlać klientom pewne komunikaty uzależnione od tego, które podstrony witryny odwiedzili. Aby wykorzystać możliwości remarketingu, umieść tag remarketingowy czyli krótki fragment kodu z Ad Words na wszystkich stronach swojej witryny. Odpowiednim miejscem jest stopka, która jest identyczne na wszystkich podstronach dla danej domeny i właśnie tam możesz umieścić tag remarketingowy.

 

RRz

Dodaj komentarz