Kongres Public Relations 2021 w Rzeszowie – hejt w sieci, digital PR i nowe zjawiska

Opublikowane przez Krzysztof, 11.03.2021 r. o godz. 12:08

Kongres Public Relations 2021

Kongres Public Relations 2021 w Rzeszowie – hejt w sieci, digital PR i nowe zjawiska

Już we wrześniu odbędzie się w rzeszowskim hotelu Bristol 21. Kongres Public Relation. Tym razem zaproszeni goście poruszą temat nowych zjawisk zaobserwowanych w marketingu sieciowym od czasu pandemii, problemu hejtu w sieci oraz digital PR-u.

 

 

 

Kongres Public Relation odbywa się co roku od 20 lat. Nie przeszkodziła mu nawet pandemia. Początkowo jego tematyka była bardziej naukowa, jednak od jakiegoś czasu organizatorzy stawiają na łączenie teorii i praktyki. Celem Kongresu jest zawsze wzmocnienie tożsamości i edukacja branży PR.

 

 

 

W tym roku Kongres Public Relation zajmie się szczególnie zagadnieniami związanymi ze zmianami w strategiach promocji marek, jakie wymusiła na większości branż pandemia. Poruszony będzie też temat hejtu oraz digital PR-u czy zarządzanie kryzysem w sieci. Program został przygotowany tak, by dostarczył uczestnikom wiedzy i umiejętności. W obliczu zmian na rynku wymuszonych przez pandemię, wiele marek zmuszonych było zintensyfikować swoją działalność w Internecie. Kongres podpowie jak nadal to robić, jak radzić sobie z wizerunkowym kryzysem, jakie prewencyjne działania podejmować, by do niego nie dopuścić oraz jak przeciwdziałać negatywnym zjawiskom.

 

 

 

Obecnie jesteśmy na etapie finalizacji programu, ale już teraz mogę zdradzić kilka szczegółów. W tym roku będziemy mogli wysłuchać m.in. Marcina Domagały, Video Content Managera OLX, Bartosza Staniszewskiego, prezesa Brandfeed, Agnieszkę Sobucką, Menadżerkę ds. Komunikacji PR i Rzeczniczkę Prasową Emitel S.A., Przemysława Przybylskiego, Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznika Prasowego Credit Agricole Bank Polska S.A. Oczywiście nie zabraknie Sebastiana Bykowskiego, z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów czy Adama Łaszyna, prezesa Alert Media Communications, który dokona subiektywnego przeglądu najciekawszych zjawisk PR minionego roku. Wkrótce opublikujemy cały program i podamy wszystkie nazwiska. – zdradza Dariusz Tworzydło, organizator i pomysłodawca Kongresu PR.

 

 

 

Podobnie jak w ubiegłym roku Kongres odbędzie się w formie hybrydowej. Goście będą mogli brać udział w wydarzeniu na miejscu oraz w trybie online. Jest to wydarzenie zaadresowane do profesjonalistów. Uczestnicy muszą wypełnić formularz, zaakceptować regulamin i wnieść opłatę konferencyjną. Więcej na ten temat znajdziecie tutaj. Rejestracja jest już otwarta. 

 

 

KONGRES PR rzeszów

Dodaj komentarz