Sprawdzamy, recenzujemy, polecamy

Opublikowane przez Redaktor, 17.10.2014 r. o godz. 19:36

Sprawdzamy, recenzujemy, polecamy

Małgorzata i Marcin Klader – pomysłodawcy Hotelowych Recenzji. Ten pomysł na taką działalność zrodził się w ich głowach po tym, jak odwiedzając wiele hoteli i podróżując po całym świecie spotkali się z różnymi warunkami, różną jakością wyżywienia czy uprzejmością obsługi. Zadałem im kilka pytań.

Czym się zajmujecie i skąd pomysł na taką działalność?

Zajmujemy się głównie recenzjami hoteli. Wyszukujemy takie wyjątkowe miejsca, do których warto pojechać, w których warto spędzić swój wymarzony urlop. Przez ostatnie kilka lat mieliśmy możliwość podróżowania po świecie, odwiedziliśmy wiele hoteli i widzieliśmy zarówno te lepsze  jak i te gorsze miejsca do wypoczynku. Wówczas zrodził się pomysł pisania bloga i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami z innymi. I właśnie od bloga wszystko się zaczęło. Zaczęły do nas spływać maile od osób podróżujących z zapytaniami gdzie najlepiej się zatrzymać. Jak również zaczęły się z nami kontaktować same hotele i nie tylko. Po długich rozmyślaniach podjęliśmy decyzję o założeniu firmy i zajęcia się tym na poważnie. Każdy z nas wybierając dany obiekt chce wypocząć w komfortowych warunkach bez niemiłych niespodzianek, więc naszą stronę internetową Hotelowe Recenzje poświęcamy tym wyjątkowym hotelom i obiektom, z których każdy zawsze wyjedzie zadowolony.

Sprawdzacie, recenzujecie, polecacie – to główne cechy waszej działalności. A co z hotelami, które Wam się nie podobają, albo z tymi, które nie spełniają Waszych kryteriów?

Tak, sprawdzamy, recenzujemy i polecamy, bo naszą stronę to wyróżnia, że zamieszczone na niej hotele i obiekty możemy z czystym sumieniem polecić innym. Opisując dane hotele robimy to obiektywnie, a jeśli jest tak, że dany hotel nam się nie podoba, bo nie spełnia naszych oczekiwań pod różnymi względami to go nie zamieszczamy na stronie. Np. ostatnio mieliśmy sytuację w Zakopanem, gdzie przyjechaliśmy do hotelu pięciogwiazdkowego i już po 30 min pobytu w lobby postanowiliśmy opuścić ten hotel, gdyż obsługa nie spełniała podstawowych oczekiwań gościa. Na naszej stronie nikt nie znajdzie tych słabych hoteli. Jako że jesteśmy oczami zwykłego gościa hotelowego, nasza recenzja obejmuje nie tylko recenzję opisową, ale również galerię własnych zdjęć oraz to, co cieszy się największym zainteresowaniem czyli filmy z naszym udziałem, w których pokazujemy wszystko to, co zastaniemy po przyjeździe do danego miejsca.

Na co zwracacie uwagę i ile czasu spędzacie w danym miejscu?

Zwracamy uwagę na masę aspektów, które wpływają na rangę i komfort hotelu. Między innymi lokalizacja, czyli umiejscowienie hotelu pod względem otoczenia, krajobrazu, odległości od centrum miasta. Równie ważną rzeczą dla nas są pokoje i ich czystość. Kolejną sprawą, na którą zwracamy szczególną uwagę jest Obsługa, która jest bardzo ważna, gdyż to właśnie oni umilają pobyt każdemu gościowi. Skupiamy się również na wyżywieniu, czy dania są powtarzalne, skąd pochodzą produkty oraz czy są ekologiczne. No i oczywiście sprawdzamy wszystkie dostępne atrakcje w danym obiekcie oraz spa&wellness. Na końcu jest podsumowanie i ocena ogólna, która jest niejako średnią tego, co było oceniane. Aby to wszystko ocenić spędzamy od 3 do 4 dni w każdym miejscu. Trzeba powiedzieć, że recenzje hoteli i obiektów na naszej stronie będą zawsze aktualne, gdyż min. raz w roku odwiedzimy to samo miejsce i sprawdzimy czy nadal utrzymuje ten sam poziom. Co ważne również piszemy, co byśmy zmienili w danym hotelu. Czasem jest tak, że usilnie staramy się coś znaleźć coś, co by nie spełniało norm, ale trudno jest nam znaleźć takie obszary – po prostu jest wszystko ok. Zdarza się jednak, że w niektórych sferach jest coś, co by mogło być lepsze, więc ta ocena jest wtedy niższa. Oceniając kierujemy się pięciostopniową skalą, ale jest jeszcze niespodzianka w postaci szóstej niebieskiej gwiazdki, która określa tzw. „Szał, wygody ponad normę, ekskluzywność do potęgi…”

Na jakim obszarze działacie – Polska, Europa, świat?

W chwili obecnej skupiliśmy się na obszarze naszego kraju, ale nie wykluczamy poszerzenia swojej działalności na inne kraje. Świat przed nami.

Jak reagują gospodarze hoteli – ich dyrektorzy, czy podoba się im pomysł takich recenzji?

Tak, pomysł recenzji w większości hotelach podoba się, choć zdarzają się również i takie, w których dyrektorzy są zamknięci na wszelkie nowości i myśleniem są nadal w czasach PRL-u.

Dobry hotel nie boi się waszych opinii, a ten gorszy może jedynie starać się, aby był lepszy – czy nie jest tak?

Tak. Hotel o wysokiej klasie nie obawia się niczego, a ten słabszy, aby się znaleźć na naszej stronie będzie musiał postarać się poprawić to, co jest w nim niedoskonałe.

Podsumowanie:

Jesteśmy oczami zwykłego gościa. Tworzymy coś w rodzaju pomostu między hotelami, a gośćmi hotelowymi i zachęcamy wszystkich, aby pisali do nas, a my odpowiemy na każdą wiadomość. Być może, że macie Państwo jakieś sugestie – my postaramy się sprostać postawionym nam zadaniom. Jeśli macie Państwo pytania związane z doradztwem, jaki hotel wybrać pod konkretny pobyt zapraszamy do kontaktu. K woli wyjaśnienia zaznaczamy, że żaden hotel nie ingeruje w naszą recenzję, dlatego z czystym sumieniem możemy zastrzec sobie, że recenzja, jaką Państwo znajdą na naszej stronie www.hotelowerecenzje.pl jest naszą i tylko naszą obiektywną recenzją. Jeśli wybieracie się Państwo do hotelu przez nas opisanego z ręką na sercu możecie się tam zatrzymać i zamieszkać. Hotele z naszej strony są godne polecenia. Promujemy dobre hotele, aby każdy, kto odwiedzi dany hotel nie zawiódł się na nim.

Na początek zapraszamy do oglądnięcia naszego zwiastuna Hotelowych Recenzji

https://www.youtube.com/watch?v=pt4b0Q2zy0A&list=UU3jFHPeOt883JwiTT2v29cg

Czyli tak, jak i my nie skupiamy się na złych informacjach tylko promujemy pozytywną treść, bo leży nam na sercu dobro innych.

Dziękuję z rozmowę.

Roman Rzońca

Dodaj komentarz