Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Opublikowane przez Roman Rz, 7.11.2019 r. o godz. 13:46

Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Tegoroczna edycja wydarzenia poświęcona będzie dyskusji nad znaczeniem marketingu miejsc w sieci.

W dniach 28 i 29 listopada br. w Rzeszowie samorządowcy oraz marketingowcy z całej Polski spotkają się po raz dziewiąty, aby rozmawiać o najnowszych trendach w promocji miast i regionów z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Temat przewodni kongresu brzmi „Miejsce w mediach społecznościowych”. Na stronie kongresu można zapisać się na wydarzenie (regulamin i zapisy).

 

 

Z roku na rok wzrasta znaczenie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych i strategiach wizerunkowych samorządów. Dynamika komunikacji, zmieniające się trendy oraz zainteresowania odbiorców wpływają także na sposób doboru narzędzi wykorzystywanych do promocji regionu czy miasta. Nieodłącznym elementem takich działań stały się media społecznościowe, w których wielu żyje obecnie niemal równolegle. Umiejętne łączenie świata online i offline w promocji regionu jest nową rzeczywistością, z którą mierzą się obecnie specjaliści ds. komunikacji.

 

„Jako organizatorzy kongresu stawiamy sobie za cel dyskusję o tematach, które odzwierciedlają aktualne trendy w komunikacji marketingowej. Spoiwem dla współczesnych działań promocyjnych są bez wątpienia media społecznościowe. Dostrzegają to samorządy, co skutkuje większą liczbą działań prowadzonych w sieci” – mówi prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto Sp. z o.o. Podczas prelekcji, a także warsztatów praktycznych będziemy omawiać najciekawsze casestudies z zakresu marketingu miejsc oraz skuteczne sposoby na osiągnięcie sukcesu podczas wdrażania kampanii promocyjnych miast i regonów.

 

 

Prelegenci tegorocznej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach będą przekonywać na podstawie własnych doświadczeń o tym, że do osiągnięcia rezultatów nie wystarczy ciekawa treść. Dopiero jego połączenie z odpowiednią formą przekazu może się przełożyć na pożądane efekty. Podpowiedzą również, jak planować wartościową i spójną komunikację, która pozwoli dotrzeć z informacjami zarówno do mieszkańców, turystów jak i potencjalnych inwestorów. Kongres powstał z myślą o samorządowcach, którzy na co dzień zajmują się promocją marki miejsca i szeroko rozumianym marketingiem terytorialnym. Rokrocznie gromadzi blisko 150 prezydentów miast, sekretarzy, dyrektorów wydziałów promocji jednostek samorządu terytorialnego oraz agencji marketingowych.

Dodaj komentarz